Nail Mail!!

25 ian. 2012

   Am comentat acum cateva zile pe blogul Sudessei despre o oja Golden Rose, si anume Scale Effect, care este cea mai frumoasa si ieftina oja ever!!
Am vorbit tocmai cu ea pt ca in orasul ei se gaseste aceasta oja [si aici gasesc Golden Rose peste tot, mai putin Scale Effect:(] si scrisese o postare despre ea. Si nu-mi venea sa cred ca cineva care nici nu ma cunoaste&stuff sa se ofere sa-mi trimita:O
   Dar am vorbit, am asteptat..si azi in sfarsit am pus ghearele pe noua mea nebunie. Acum pot spune ca pot dormi linistita:..am trait-o si p'asta! Este la fel de frumoasa ca si in pozele de pe net, ba mai frumoasa, pt ca acum o pot atinge:D
   In afara de asta am primit si un cadou: o oja Golden Rose Paris nr. 122, care arata negru, si este imposilibil sa-i prinzi culoarea: este un visiniu cu tenta mov, foarte deep..le-am si combinat deja, arata superb!
   Sincer, m-am simtit ca un copil in dimineata de craciun, si stiu ca e vb doar de niste oje, dar chestiile micute ma pot bucura enorm!! Parca as fi castigat la giveawayul ei:))
Mdada, Sudessa are si un giveaway chiar AICI, si va mai puteti inscrie pana pe 27 ianuarie sa puneti si voi ghearele pe aceasta oja:)


Iti multumesc mult si aici>:D<!!


Btw, oja GR-Scale Effect se poate gasi in Ploiesti [din cate am vazut din isteria altor fete, cred ca nici in alte orase nu prea aduc, ma intreb oare de ce? ] si pretul ei este enorma suma de 4 lei!:))


Cateva poze:


Si minunea lasata in umra..m-am chinuit o groaza, btw, nu e de mirare ca dupa atatea drumuri, au ajuns intacte=D

O poza cu toata gama:
[mai bine nu cautam, as vrea sa le am pe toate, sunt extra-frumoase, si unde mai pui pretul super-ieftin?]
(source:Google)
Swatch:

Voi ati gasit aceste oje in orasul vostru?

1 comentarii:

Maria Manea spunea...

Cu multa placere darling.Ma bucur ca au ajuns intregi,si ca iti plac>:D<

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.