Grey's Anatomy-season 8

24 sept. 2011

[picheavy]
[SPOILER ALERT pt cei care n-au trecut de primele sezoane!]

And finally..a început sezonul 8 din serialul GREY'S ANATOMY. Yeeeyyy!

Sezonul a început cu 2 episoade, şi pot să spun că mi-au plăcut mult.
Serialul are cam tot ce se gaseşte într-un film/serial bun, lângă care EU nu mă plictisesc:


-o femeie de culoare, de obicei mai dolofană de fel, cu o voce puternică, autoritară, dar cu un suflet mare:
-o fată cu picioarele pe pământ, care încearcă să facă numai bine, uneori reuşind, alteori nu prea; ea este cea pt care ne facem griji dacă se va cupla cu frumuşelul din film/serial, şi cu ea ne identificăm noi toate:)


-o prietenă bună, de obicei asiatică, cu un simţ al umorului mai...negru, cu replici de-ţi taie respiraţia; genul de fată "break her heart, and i'll break your face":


-un şef/lider care este un bărbat mai în vârstă. trecut prin multe, dar bun la suflet:


-unul/una care se ia de toţi şi toate, dar până la urmă este acceptat, şi-şi arată latura sentimentală, faptul că e şi el/ea om:


-un  frumuşel după care mor fetele, dar care are ochi numai pt una singură:


-unul/una care moare, dar mai apare din când în când:




+ ceilalţi care fac sex printre ei, aka toată lumea umblă cu toată lumea:
etc.

De obicei aceste personaje apar în fiecare serial, sau telenovelă...asta o fi reţeta secretă?:D


Btw, acum, după 8 sezoane de Grey's, pot spune că o ador pe Cristina şi Miranda, sunt nişte personaje fenomenale, mă fac să râd tot timpul:D
Anyways, primul episod a fost genial, am râs, am plâns, can't wait for the next one!

9 comentarii:

Andreea♥ spunea...

A fost un inceput de sezon foarte bun! Astept cu nerabdare urmatorul episod! Derek are o privire... ♥

Madlen spunea...

eu sunt ink la sez 6..dar o sa ajung la zi curand:P

Let's make a diva spunea...

eu sunt abia pe la sezonul 4:))insa vreau s o iau usor sa ma delectez;;)plus ca sezonul 6 si putin din 5 le am vzt pe tvr:((abia astept sa vad 7+8 sa nu ne spui ce se intampla:))

Vanilla Skin spunea...

Superbe primele episoade din noul sezon. De abia le astept pe urmatoarele. Sper din tot sufletul sa nu fie acesta ultimul sezon. Sa dea Domnu sa dureze cat serialu ala Tanar si Nelinistit. :))

Unknown spunea...

a aparut iar George in sez 8? :O:O:O:O:O

It's Friday Somewhere spunea...

Nu am primit nici un mail.Mai incearca odata sau lasa-mi un comment pe blog cu datele tale de contact pana diseara la ora 19:00. Daca nu , sunt nevoita sa aleg pe altcineva.

It's Friday Somewhere spunea...

Nu am primit nimic, nici la spam :|Daca vrei , inca imi poti lasa un un comment cu datele pana la ora 19:00.

LibertyTree spunea...

unde pot vedea si eu noile episoade din sezonul 8?
stie cineva?

morphine spunea...

@LibertyTree: pe vplay.ro:)

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.