Need HELP!

14 sept. 2011

Nu vroiam sa postez azi nimic, pt ca am de invatat, maine am examen, WISH ME LUCK! :-SS
DAR: am citit un anunt interesant aici .
Am intrat pe blogul http://spiritnocturn.wordpress.com/ si am citit cu atentie ce a scris fata.
Si m-a emotionat. Pare o poveste fantastica, dar stiu ca atunci cand ceva nu merge bine, apar probleme peste probleme, kinda Murphy law. Stiu, pt ca si eu am patit-o, cand am probleme, am probleme in fiecare domeniu al vietii, that sucks!
Mi-am propus ca, daca voi avea succes la acest examen, am sa bag 60lei la biserica. 60 pt ca atata m-ar costa o noua incercare. Acum ma gandesc sa donez jumate la aceasta fata. Nu, nici eu nu-s bogata, dar ar fii timpul sa fac ceva si pt altcineva, but myself.
Daca aveti posibilitatea, ajutati-o!




Kisses:-S

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.