Am furat..

4 feb. 2011

..un "tag" de la Iguanitza.
Am văzut|nimic..dar mi-am recuperat laptopul,so Grey's Anatomy marathon tonight:)) |Am ascultat|s&m|Am citit|o carte minunata,dar cu sfarsit deschis,ceea ce ma enerveaza|Am făcut|curatenie |Am mâncat|kebab si o salata rooz  |Am băut| apa |Am gândit|ca ar trebui sa scriu totusi ceva aici,dar sunt prea obosita:||M-am bucurat| ca am ajuns ACASA[yeah,kinda obsessed]|M-am enervat| - |Mi-am dorit|sa fie vara|Click|fb,blogs,youtube&co  |M-am mirat| ca nu am ce sa scriu pe un blog pe care l-am deschis pt ca aveam atat de multe de zis/scris.


Si un giveaway superb aici./Fabulous giveaway here.

I'll just let you with the picture:




3 comentarii:

Aint That Pretty... spunea...

:D thanks for entering! I love all of the accessories that are on sale :) I only chose ones that I know are good quality and they all sparkle like nothing else :P xoxo

Andreea spunea...

Nu cred ca nu ai nimic de spus :P trebuie doar sa iti faci curaj!

Pupici!

morphine spunea...

mi-am facut!
curajul..eh,hai sa zicem,dar cand lenea nu te lasa,n-ai ce face:))

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.