The King's Speech

28 feb. 2011

Am vazut filmul acum cateva saptamani cand venise o prietena la o pizza.Ne-am uitat ca sa vedem si noi care e faza cu filmul,pt ca toata lumea vorbea de el.
Eeeeh...nu mi s-a parut mare branza.
Ori eram eu prea obosita sa mai fiu atenta si la ce vrea sa spuna de fapt filmul.Intr-adevar a fost interesanta ideea,de a pune in prim plan un om datorita defectului sau..mai aparte.
Nu pot sa spun mare lucru despre film in general,pt ca nu mai tin minte prea multe:">,dar stiu ca mi-a placut mult personajul lui Geoffrey Rush.Yeah...a fost tare tipul:))
Mi-a placut cum s-a construit relatia regelui cu Lionel,mi-a placut speech-ul de la final,mi-a placut ca am aflat mai multe despre acele vremuri,si ca atunci cand am cautat pe wikipedia,am gasit informatii,deci se bazeaza pe fapte reale.
Mi-a mai placut si Colin Firth,care imi place de cand a jucat in Bridget Jones,my all time favourite.
Si- meritat statuia,insa!-nu inteleg de ce toata lumea devine excitata cand vine vorba de acest film.Probabil o sa ma mai uit la el,singurica,peste cateva luni,sa vad si eu ce si cum.
Mie mi-a placut mai muuult Black Swan.Probabil e mai girlie,dar am inteles si ce a fost in spatele imaginilor,intamplarilor... well,erau vremuri mai bune:))
Oh,btw,that ^fuck^-thing from Melissa Leo was also cute*.

Revin cu noile giveawayuri din blogosfera:>
*Oscars








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.