Random thoughts

17 dec. 2011

N-am mai scris de muuult mult timp aici, avand examene si alte treburi:)
But i'm here now!
S-au intamplat multe lately:D
Imi place sa citesc enorm postarile fetelor de pe bloguri, pacat ca de comentat nu prea am avut timp..
Am castigat la Iuliania un giveaway tare frumos, inca in noiembrie, dar premiul a ajuns abia ieri, drept cadou de Craciun:D. Bine ca am avut o perioada agitata la facultate, asa ca nu am avut timp sa ma gandesc la faptul ca premiul intarzia un pic, dar Iuliana a fost tare draguta, s-a ingrijorat ea si in locul meu;))
Acum, ca povestea are un happy ending, pot spune ca abia ieri am inceput sa folosesc premiul, aka un fdt Vichy, dar ce am observat eu pana acum este ca arata tare bine pe fata, desi culoarea mi se pare un picut mai inchisa decat culoarea tenului meu, dar asta nu m-a oprit in a-l folosi. Tenul arata wow dupa ce l-am folosit, plus ca are un miros superb:D Cam atat dupa prima folosire.
Am fost norocoasa si la giveawayul organizat de Andreea, si acum sunt fericita posesoare a unui colier superb:
Da, am fost o norocoasa lately, si am avut un Mos bogat:D


Deasemenea, vreau sa va arat doua postari pe care le-am citit azi, si care merita sa fie citite:
Prima este postarea Andreei, si anume despre cum puteti ajuta niste copii nevoiasi:) Este o postare tare frumoasa, merita sa fie citita si distribuita.
A doua postare este mai funny, si anume cea de pe blogul Flormar Brasov , unde puteti urmari o "doamna" in toata splendoarea ei cum fura doua oje de la standul din Real, BV. Normal ca pt cei de la Flormar nu este tocmai funny, dar mie mi se pare chiar amuzanta doamna, are ceva experienta:))


In rest cam atat. aveam atatea ganduri, si acum nu-mi mai amintesc ce tot vroiam sa scriu azi..deh, asta e, poate imi aduc aminte mai tarziu:D


Have a nice daaay!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.