Giveaway a la Miu Miu:)

11 feb. 2012

Stiu ca in ultima vreme numai giveawayuri sunt pe blog, dar maine am ultimul examen, dupa care vacantaaaa , mda, daca se poate numi vacanta, cand din umbra pandeste un examen partial,ughh.


Whatever, pana atunci sa ne imaginam ca vom castiga o paleta Sleek, macar una, daca tot sunt atatea doritoare sa ne dea:))


Prima data cand am vazut aceste palete muream dupa Acid, iar apoi a aparut Curacao, si l-am luat..Din pacate nu prea il folosesc, desi as vrea, dar nu prea am idei, timp,etc.
Asa ca mai nou am o fixatie pe Au naturel, Storm, Original. Iar Monaco si Me,myself and eye mi se par superbe, dar nu stiu daca se mai gasesc.


Deeeci la Miu Miu aveti sansa sa castigati o paleta STORM si un Pout Polish   !
Daca vreti sa participati puteti sa o faceti pana pe 1 martie AICI !
Good Luck people!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.