Oscars - another face

27 feb. 2012

Bineinteles ca nu m-am trezit la 3 dimineata sa ma uit la show, daar am citit, vazut cate ceva azi. Am recuperat!:)


1. Favoritul absolut a fost ~Artistul~ cu 5 premii, la fel si ~Hugo~.
Nu le-am vazut, dar Hugo ma face mai curoasa decat Artistul,sa vedem ce iese!

2. Best dress - acest punct nu poate lipsi. Evident!
Octavia Spencer-favorita mea! Cred ca-i vine de minune rochia, la par probabil as fi ales altceva, dar imi place imaginea in ansamblu:)

4. Worst dress - trebuie sa fim si carcotase, nu?
Jennifer Lopez - multi i-ati vazut deja rochia, unii spun ca a fost superba, altii ca mai putin. Aceasta poza este de la petrecerea Oscar, si J.Lo poarta o rochie diferita, frumoasa in sine,(adoor culoarea) dar ne-a cam plictisit cu acest gen de rochii. Si numai acest gen de rochii: intotdeauna o vedem cu un decolteu pan'la buric...booooring! Ma gandesc ca era in pana de idei..nici coafura nu m-a dat pe spate
+1
Lisa Eisner - cica e fotograf cucoana, well, gustul ei lasa de dorit. Oare ce mesaj a vrut sa ne trimita cu tinuta ei?

5. Mancarea - e, na! Doar nu credeati ca se mananca sarmale?!
Mini-Oscar: de fapt, ciocolata, invelita in haur de 24k

Somon si caviar

Eyecandy!

6.Si cele mai bune momente:




Emma Stone e geniala si amuzanta, si imi place vocea ei, all in all, cred ca ei doi au fost cei mai buni prezentatori de anul asta!

Cheers!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.