Beauty[?]stuff

17 iun. 2011

Jeez! Haven't been here for a while,lot of changes everywhere!
Well,finally sunt over cu examenele,am ajuns acasa.:D
Castigasem ceva produse de la avon cu ocazia celor 125 de ani de existenta,so right now,nu prea am nevoie de nimic,dar nu ma deranjeaza daca mai castig:))Am fost cam norocoasa in ultima vreme.
So,am vazut un blogsale dragut aici, preturile sunt f bune,pacat ca acum chiar vreau sa ma abtin,desi multe imi fac cu ochiul:)
So,you should check it out+veti gasi acolo si o surpriza:>


Nu cred ca o sa mai am timp de bloguri,sincer, cand am vacanta nu am niciun chef nici sa citesc,nici sa scriu,cand stiu ca am de invatat e mult mai palpitant:))


So ... HAVE A GREAT SUMMER, see ya` around here!
Kisses,
-morphine-

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.