Wannabe review-avon

20 iun. 2011

Am castigat la tombola A V O N  o crema de noapte A n e w  [ Tratament de noapte reversalist].Mi-a placut mult,nu am nicio crema de noapte,dar uitandu-ma in catalog am vazut ca e 35+,asa ca i-am dat-o sorei mele.
Povestea este ca inainte sa-i dau crema am zis ca vreau totusi s-o incerc,am deschis-o si am scos folia protectoare de pe ea,care avea multa crema asa ca m-am dat de acolo,si folia cu crema ramasa am pus-o pe noptiera.
Well,asta a fost vineri,de atunci nu m-am atins de ea,dar pot sa va zic ca are un miros superb!
Miroase in toata camera;mi-a luat ceva timp pana mi-am dat seama de unde vine mirosul super-placut!
Adore it:D
Crema are particule micute,stralucitoare,este finuta,transparenta si evident,cu un miros absolut superbish:D

Am mai castigat o crema de maini p l a n e t  s p a ,care e cam la fel:cu un miros placut,pe care-l simt toata ziua.
It's my new favourite:)!






that's all i guess:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.