Învaţă să salvezi!

7 oct. 2011

Văzând pe blogul  www.the-beauty-addict.com un anunţ despre salvez.ro, am zis că ar fii bine să scriu 2 cuvinte despre asta.


Consider că este o idee foarte bună, care trebuie susţinută. Am avut de-a face şi eu cu 112, şi pot să afirm că viaţa unei persoane depinde de multe ori de acele câteva minute ori secunde. Totuşi nu pot sa neg, că fiind copilă, pe vremea când nu erau telefoane mobile, ci doar telefoane publice, care funţionau cu 100 de lei(ăla cu Viteazu' , nu Caragiale:), mai sunam şi eu cu prietena, şi ne jucam că arde blocu..de desen. Da, pe atunci ni se părea amuzant, şi cred că multe dintre voi aţi încercat măcar o dată faza, dar timpul a trecut, m-am cunoscut cu o doamnă, care se numeşte Viaţă, şi care mi-a tras nenumărate palme, pt aceste glume.
Este important să învăţăm când avem nevoie de ajutor, şi când nu.


La fel, este foarte important ca oamenii şi elevii să înveţe măsurile de prim-ajutor. Până nu am simţit-o pe pielea mea, nu am considerat-o mare scofală, dar azi ştiu cât de important este să nu te panichezi, ci să acţionezi până-n ultimul moment.
Şi vreau să vă dau şi o veste proastă: faptul că aţi văzut toate sezoanele din Baywatch sau aţi învăţat pt şcoala de şoferi,nu vă face un super-erou in action. Da, este foarte puţin ce se învaţă acolo, şi NU vă bazaţi pe filme, că numai prostii se arată acolo, cu care faci mai mult rău, decât bine.
Dacă nu aveţi timp-chef de cursuri propriu-zise, mai bine urmăriţi filmuleţe pe youtube, sunt şi în română.
Dacă tot avem internetul, măcar să-l folosim din când în când corect şi util.


Vă doresc o seară plăcută în continuare!


1 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.