Beastly [2010]

18 iul. 2011

Azi am vazut  B e a s t l y , just because I love fairytales,and MK Olsen,and high school movies.


Pe scurt filmul este o adaptare a povestii Frumoasa si Bestia.
Kyle este cel mai popular tip din scoala, iar -principiile sale- ar fii:hate the ugly, fat, dorky people.Este ceea ce a invatat de la tatal lui, singurul lucru pe care-l stie este ca el arata bine, de aceea ii merge totul atat de bine pe toate planurile (nicidecum din cauza banilor pe care-i primeste de la tati).
La un bal [?] schimba 2 vorbe cu Lindy, o fata frumoasa, dar nu prea populara, gen hippie. Intre timp Kyle devine presedinte [somthing GREEN stuff] si este umilit de fata ciudata a scolii, Kendra. Decide ca-i va plati cu aceeasi moneda, si o invita la un bal, unde o umileste si el la randul lui. Kendra il blestema,il transforma intr-o bestie, si ii da timp sa se schimbe: are un an sa gaseasca o fata care sa-i spuna -te iubesc-.
Mai departe vedeti voi, povestea nu este una foarte originala, este mai mult un mix intre Frumoasa si Bestia, Rapunzel, Twilight, filme pt adolescenti si filme romantice siropoase.

In rolul principal -masculin- il vedem pe Alex Pettyfer,care este dragut,dar nu mi s-a parut cine stie ce actor.
Nici rolul nu mi s-a parut unul foarte complicat, inr-adevar povestea nu este delooc originala.
In schimb in atitudinea personajului au fost anumite schimbari, pe care eu nu prea le-am inteles,e.g.:devine urat si deodata i se schimba atitudinea, devine bland si dragut cu toata lumea,dar pana atunci era un narcisist si jumate.(btw,it was way hotter when he was ugly:))
Actorul mai poate fi vazut in Wild Child sau mai nou, in I am number four.

Lindy,fata hippie,cu picioarele pe pamant, care "nu este ca celelalte" (de ce ar fi?), care vede totul altfel,este jucata de Vanessa Hudgens (HSM,Sucker Punch), care este o aparitie foarte placuta.
La Lindy mi-a placut felul in care vede lumea,oamenii,totul in general,mi-a placut ca mai tot filmul a zambit,si faptul ca nu am inteles sfarsitul...eu ma asteptam la o reactie de gen:" No way,you are Kyle? How could you lie to me,you pig?". Well, n-a fost sa fie.

Vrajitoarea emo este nimeni alta decat Mary-Kate Olsen, si da, de data asta fara Ash. Este o actrita bunicica, dar parca tot o prefer in roluri de teenager, cum a fost Roxy Ryan.
Anyway, machiajul ei nu mi-a placut deloc, putea sa faca din ea o vrajitoare mai sexy, nu una ca moartea, in fine, nu apare prea mult in film, dar scena finala rocks!

Neil Patrick Harris (How I met your Mother) apare in rolul lui Will, un profesor care vine sa-l invete cate ceva pe Kyle...d'ale vietii. Este un tip haios,cu picioarele pe pamant,parca el este vocea autorului. Mi-a placut rolul lui.Punct.

In concluzie este un film bunicel, pt o seara in care vrei sa crezi din nou in povesti,vrajitoare,love,etc.

7/10 din partea mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.