It's a Michael Jackson feeling..

25 iul. 2011

 Yep! Toată povestea cu Amy Winehouse
 Nu mi-a plăcut niciodată în mod special de Michael Jackson, ascultam doar câteva melodii când eram copilă, and that's all. 
 De Amy nu mi-a plăcut deloc. Mi s-a părut una dintre cele mai urâte artiste ever (probabil machiajul n-o ajuta,dar gusturile nu se discută), dar cu o voce superbă, admit. Melodiile ei însă nicidecum nu mi-au ajuns la inimă.  
 Când eram mică, fredonam melodiile Mădălinei Manole împreună cu o prietenă...şi cam atât. 
  
 What's the point? 
  
 Ei trei au fost artişti talentaţi. True
 Plăcut de foarte mulţi oameni. True
 Erau cunoscuţi şi respectaţi. True
  
 Dar nu înţeleg de ce se întâmplă acest fenomen de fiecare dată când moare un artist: aflăm că toată lumea îl/o place pe respectivul/a. 
 Acum că Amy a murit, la toată lumea vezi R.I.P. Amy sau Amy inspired makeup/clothing/singin'/whatever...
  
 Lumea a pierdut artişti. True
 Mult prea talentaţi. True
  
 Dar nu putem ignora că: 
  
 Drogurile şi-au spus cuvântul. True
 Până să moară nici nu-i suportai. True. 
 După ce ai aflat că a murit, ai scris R.I.P. Amy/MJ/Mădălina M. pe FB/YM doar ca să pari şi tu mai trist, şi cu gusturi bune. True
 În timp ce scriai statusu' pe fundal ascultai prima melodie de la respectivul artist, aşa, ca să ştii ceva, în caz că te întreabă cineva. True
 După care reveneai la bunul Guţă. True
  
 Nu mi-a plăcut de nicunul dintre cei menţionaţi, dar respect talentul lor, faptul că au ajuns unde au ajuns, şi au făcut ca mii de oameni să cânte melodiile lor. Dar asta nu mă va transforma într-o fana înfocată. 
 True
   
  

6 comentarii:

sunshine spunea...

Fix la asta ma gandeam eu:|.Mor de nervi cand vad ca "vaaai,Amy!" sau "vaaai,Michael" iar in timpul vietii nu cred ca au ascultat o singura melodie de-a lor sau nu si-au adus aminte de ai macar o singura data.Sunt atatia prefacuti...
De fanii adevarati nu am ce spune dar multi au aparut ca ciupercile dupa ploaie. Cum moare unul, cum vezi ca toti il adorau si nu stiu ce.
Chiar sunt curioasa,daca ar muri ala Fernando de la Caransebes(nu ca i-as dori moartea!) sau un manelist,oare lumea ar reactiona la fel ca in cazul Madalinei Manole?:)))

sunshine spunea...

de ei** Scuze:P
PS:Ai castigat aici:
http://massachusettsmask.blogspot.com/2011/07/sigma-f80-giveaway-winner.html
Felicitari:*:*

morphine spunea...

am vazut ca am castigat,abia astept sa-mi ajunga:D
multumesc:D

cat despre toata povestea asta:yep,as fii si eu curioasa cati manelisti ar aparea,daca ar muri vre-unu'.hehe

Maya spunea...

E si asta un post.True
:D

morphine spunea...

ete post...,doar un gand.:)

Maya spunea...

Da,gînd.True :P

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.