Unknown [2011]

17 iul. 2011


Aseara m-am plictisit..si ce altceva as putea face,decat sa vad un film..eventual bun?
O prietena mi-a sugerat  U n k n o w n , so Unknown a fost!
Ea mi-a spus ca odata ce incepi sa te uiti,nu te mai poti dezlipi,vrei sa afli ce se intampla.Si intr-adevar!

Unknown este povestea unui barbat, Dr. Martin Harris, care soseste la Berlin cu sotia sa, Elizabeth, pt a tine un discurs despre microtechnologie[?not sure,who cares?].
Cand ajung la hotel isi da seama ca si-a uitat o valiza la aeroport, cel cu acte and stuff. Sotia sa ramane in hotel, in timp ce Martin ia un taxi, si se intoarce spre aeroport.
Intr-un moment de  F i n a l  D e s t i n a t i o n , taxiul in care se afla,intra in rau,si el aproape ca moare,dar soferita[ca deh,este o ea:>] il salveaza.
Trezindu-se dupa 4 zile, se intoarce sa-si caute sotia,dar asta parca nu-l mai recunoaste,de fapt parca nici n-ar fi existat.

Mai incolo nu povestesc,dar este o poveste very twisted,cand zici ca "Haha,m-am prins, X o sa-l omoare pe Y, si de fapt Z nu este Z, ci T", atunci poti sta linistit(a), nu aia se va intampla.

Filmul este prezentat ca thriller sau mistic, dar are si o fire romantica, si una de action, in stilul  F a s t  a n d  F u r i o u s .

In rolul lui Dr.Harris il vedem pe Liam Neeson, despre care nu stiu multe[i know,shame on me], dar mie imi place foarte mult, este un actor exceptional. Eu prima data l-am vazut in filmul  T a k e n , care la fel, merita vazut.
Elizabeth Harris este jucata de January Jones, o actrita cu o frumusete aparte, care da un aer retro filmului, intrucat ori de cate ori aparea, mi se parea ca ma uit la un film din anii '50. Ea mai poate fi vazuta in filme ca Dirty Dancing 2, Love Actually, Bandits, Mad Men sau X-Men.

Soferita de taxi (Gina) da un aer tineresc filmului, iar ea este jucata de Diane Kruger, pe care o stim din Mr. Nobody, Inglourious Basterds, Troy sau National Treasure 1-2.

Actorul care mie mi-a placut mult este Frank Langella, cel care joaca rolul lui Rodney, si pe care eu l-am recunoscut imediat din filmul  T h e  B o x .
Este un actor foarte bun, si i se potrivesc de minune rolurile negative.

All in all, va garantez si eu ca daca vreti suspans, you have to see Unknown. Chiar nu te poti dezlipi de ecran, si nu este [foarte] previzibil.

10/10 din partea mea!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.