Dear Spam...

5 nov. 2011

...stop raping my mailbox!
Dupa cateva zile de cand nu mi-am verificat mailurile, azi ma astepta o surpriza pe cinste
Am Engr william philip.I hail from lancaster UK,I attended oxford university,where i studied marine engineering,Am 47 years old single and work as a marine engineer in the submarine section. Am elegant,vibrant,vigorous and full of life I was opporturned to glance through your page and personnality profle.You seem to be the woman of my choice.You scarlet lips,ebong hair,well biult physique charming face,sedycing eyes are of great intersest to me.In fact,your entirety commands my variety of interest 

Ce sa mai.. accept sau nu, asta e intrebarea:))?!

2 comentarii:

vdaiana spunea...

Ma mir ca nu l-au dat afara de la Oxford la ce engleza jalnica stie :)))))
Dear Spam, io inca incerc sa-mi aduc aminte cand am fost la New York si am gonit prin oras atat de nebuneste incat am luat amenda pentru depasirea vitezei legale :)))

morphine spunea...

=))=))
Inseamna ca nu esti asa norocoasa ca mine. In afara de scrisori de dragoste, castig in fiecare saptamana la loterie, plus banca din africa nu stiu ce face cu banii mei dar ii tot sporeste, deh, bine ca-mi trimit mailuri, ca la cati bani am castigat la loto, nici nu mai stiu prin ce tari mi-am depus banii:))

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.