Ieftin = calitate inferioară?

5 nov. 2011

Asta ne arată experienţa, asta vedem din reclame, că tot ceea ce este ieftin este şi de calitate proastă...sau nu?
Experienţa mea arată că NU, dar dacă-ţi urcă faima în cap rişti să-ţi pierzi clienţii.. .


Nu demult am câştigat două giveawayuri thboxes, şi mi-am ales o bentiţă, apoi un colier. Eram fericită, pt că din pozele de pe site, şi toate postările fetelor de pe bloguri, am zis că abia aştept să am bijuterii de la ei...şi paypal! :)


Am primit coletele, foarte bine împachetate, aşa că tind să cred, că problema a fost una de fabricaţie.
La bentiţă nu am observat nimic în neregulă, doar că nu era cum mi-am imaginat-o, asta e! Ieri însă, am făcut câteva poze la bijuteriile pe care le am la mine, şi când am ridicat-o, a zburat o pietricică, deşi am fost atentă la chestia asta..nevermind, nu se vede!






Lănţişorul este unul ales la nevoie, pt că atunci când am câştigat acest giveaway, abia mai era ceva pe site..Mi-am pus la favorite o grămadă de linkuri, dar din păcate nimic nu mai era, doar acest colier, care a venit tot cu un defect: s-a dezlipit piatra din centrul florilor, de fapt doar la una, dar cred că asta va fii soarta şi celeilalte flori. Plus, că una din flori este montată invers.
(CLICK PT A MĂRI- se vede cum atîrna un fir de la lipiciul folosit..rezultatul este clar)

Am mai comandat nişte bijuterii de pe un blog, erau tot marca thboxes, şi arătau perfect..asta până când o prietenă mi-a atras atenţia la una din pietricelele de pe cercei: este lipită în cel mai imposibil hal, chiar nu-mi dau seama cum au reuşit această performanţă.:)).
(CLICK PT A MĂRI- se vede că aceste pietre au un vîrf, care te ajută la montat-lipit, se pare că ei n-au obsrvat acest lucru:))

Bineînţeles că toate astea nu-s un capăt de drum, nu mă vor opri din intenţia mea de a comanda cât de curând cadouri de crăciun prietenelor (asta dacă vor fi produse pe site...), dar! de ce toate firmele mai micuţe sau mai necunoscute, devin mai îngâmfate după o campanie bine-gândită pe bloguri?
Mă refer la faptul că cei de la thoxes au devenit mai leneşi, flormar şi-a mărit preţurile, după reclama făcută de bloggeriţe, etc.
Mai merită să se facă reclamă ca apoi să devină mai neinteresaţi?
Ce părere aveţi? Voi aţi observat acest fenomen, sau sunt eu paranoică, după toate păţaniile din ultimele săptămâni? :-??


P.S.: mi-am schimbat templateul blogului, şi bineînţeles că nu se putea fără să pierd ceva, eventual un blogroll:))
Whatever, încă nu m-am împăcat cu toate noutăţile, probabil îl voi schimba iarăşi..:)) 
Kisses

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.