Experienta ELF

4 mar. 2011

Probabil mai tineti minte ca prin ianuarie a fost a promotie pe siteul ELF ,care spunea ca daca cumperi 3 pensule,a treia e cu -50% sau ceva de genul,sincer nu mai stiu.
Am comandat dupa care am asteptat cca 2 saptamani pana a ajuns avizul.Nu am avut timp,asa ca m-am dus la posta vineri [cu avizul sosit miercuri] si acolo mi-am dat seama ca,coletul n ua ajuns/s-a pierdut.
Dupa o saptamana de vizitat posta(dna de acolo mi-a zis ca se uita peste tot sa vada daca nu e acolo,well nu era) le-am scris un mail celor de la elf,iar ei mi-au raspuns ca o sa se uite daca nu cumva s-a intors coletu',si revin ei cu un mail.
De atunci tot astept mailul.


Produsele elf mi se par de nota 10* (desi vazand articolul de pe un blog [nu stiu care:D]care prezenta pensule cumparate acum,si acum un an,mi se cam taie cheful:/)
Ceea ce m-a deranjat in toata povestioara mea,a fost ca nu am fost luata in serios,si nici nu mi s-a dat putin respect,macar sa-mi raspunda intr-un rand,ca "fa,nu stim unde-ti e coletul,pa".
...
GoodNight!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.