Farmasi-contrafăcut?

8 mar. 2011

 Am primit acum ceva timp un cadou...o ojă Farmasi.Mi s-a părut super ok,plus că era şi ieftin. 
 Între timp m-am mutat într-un oraş diferit(unde se şi produce farmasi-cred) şi lângă blocul meu e un magazin cu produse Farmasi...cam tentant:> 
 Mi-am luat de acolo un lac de unghii superb,cu 5 lei.Apoi azi m-am dus la o piaţă unde am găsit aceeaşi ojă cu 3.5 lei. 
 Mi-am luat vreo' 2,şi normal că ajunsă acasă curiozitatea m-a făcut să văd ce şi cum. 
 Păăi oja luată din magazin nu o găsesc[x(],în schimb o am pe cea primită cadou..şi există diferenţe între ăsta şi cel din piaţă! 
 Eticheta este diferită în sensul că  pe cel ieftin e scris cu bold,pe cel puţin mai scump e scris simplu. 
 Şi capacul diferă puţin...în rest despre calitate nu prea mai am ce să zic..încă. 
 Cât despre nuanţe...nu prea înţeleg,pt că există un nr şi pe fundul sticluţei,şi pe hârtia lipită pe capac.Cred că cea de pe capac arată nuanţa,asta încă n-am descoperit. 
 All in all,nu ştiu dacă e contrafăcut,dar ar fi culmea:)) 
 Welcome to ţara tuturor (im)posibilităţilor !

**


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.