TITLU

9 mar. 2011

Mda,dupa ce am terminat de postat toate giveawayurile pe care le-am descoperit zilele astea(nu ca n-as avea de invatat! :|),m-am decis sa scriu putin si altceva in afara de premii&free stuff,dar mi-am dat seama ca nu prea pot,desi acest blog nu s-a nascut pt giveawayuri,si nicidecum pt a fi un beautyblog.
Consider ca avem destule(vezi blogrollul meu,care NU este complet =D),si oricum n-as putea sa zic nimic nou despre machiaj &co,asa ca m-am limitat la invatatul despre machiaj,si colectarea linkurilor de bloguri care-mi plac mult:)
Sper ca toata lumea si-a petrecut ziua de ieri foarte frumos,eu nu am primit nicio floare,pt ca tata nu e in oras,colegii de la fac. au fost draguti,si au zis ca nu au bani,masina nu conduc ca sa ma opreasca politia si sa-mi dea o floare,asa ca anu` asta n-am primit,dar nici nu ma deranjeaza,imi place sa pastrez distanta intre mine si flori:)).

Punctul culminant de ieri era (NORMAL!) anuntarea castigatoarelor de pe blogul Adelei, unde AM CASTIGAT!
Giveawayurile Adelei sunt deja legende..i mean,daca zici ca e giveaway la Adela poti fii sigura ca e benefit,opi sau alta bunaciune:D
Cand o sa primesc oja o sa cred ca am castigat..pana atunci nooo :-O
Iar azi am primit un telefon unde un domn zicea ca vrea sa-mi aduca un plic de la farmec.
Si ma gandeam adu-m,i dom'le,dar cu ce ocazie?:D
(intre timp mi-am amintit ca m-am inscris pe undeva ca sa primesc mostre,whatever,nu ma gandeam ca se mobilizeaza atat de repede)

Here they are:


Atat pe azi...nu uitati de GIVEAWAYURI,pe care le-am postat mai jos 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.