What's up with AVON?

1 mar. 2011

Primele mele rujuri,farduri,etc au fost de la AVON.Si inca-mi place.
Apoi am descoperit Photoshopul,si mi-am dat seama ca mai tot ce vad e fals.
TOT! Reviste,carti,imagini pe net,televizor,catalogul avon.
In fiecare catalog ma uit,caut si gasesc!
Ce? Greseli PS.
Adica una e sa vezi un  produs cumva,si reflectia lui altcumva,dar cum trece timpul se acumuleaza greseli mai oribile.
Va las cu niste poze descoperite in catalogul curent [campania 2011/04]
(pozele se vad mai bine in catalog)



Adica,cine are un picior so curvy,damn?!


Si ochelarii se termina..brusc.


Imi place avon,dar e culmea ca nu au omul potrivit pentru a face o munca curata:/

photosource: here

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.