Cea mai bună ascuţitoare ever!

29 aug. 2011

Până acum mă chinuiam tot timpul când aveam nevoie de ascuţitoare pt creioanele de ochi. Chiar nu reuşeam cu nimic!
Într-un timp foloseam ascuţitoare gen:


dar astea foloseau până la un anumit moment, după care nu mai funcţionau nici cu creionul obişnuit. FAIL.
Ştiu că  a întrebat odată şi Koko dacă ştim ascuţitoare bune, şi eu i-am recomandat de la Avon-WROOONG!
Este super-naşpa, nu foloseşte la nimic, şi nu folosesc cine ştie ce creioane:))


DAAAR: am descoperit minunea!
I-am arătat unei prietene site-il cu produse ELF, şi de atunci nu se mai potoleşte:)). A comandat un Creion de ochi e.l.f. essential – efect Glitter şi este magnifique!!
Pe lângă culoarea adorabilă (Plum Passion) are pe capac o ascuţitoare şi este demenţială.
După eşecul cu cea obişnuită, apoi cea de la avon, apoi cuţitul, asta este o uşurare:)
Singura ei problemă este că e cam micuţă şi e cam aiurea, tot timpul aveam senzaţia că am s-o sparg:)).
Plus curăţarea ei este aproape imposibilă...se vede asta din poză (eu credeam că e curată, well macro wasn't helping:))
În fine, abia aştept să ajungă comanda de pe elf uk, mi-am luat şi eu creion:X

Data viitoare am să încerc asta de la elf:
Şi câteva poze before-after :))

(without before..)

Şi minunea:


:))
O seară plăcută în continuare:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.