My fave vloggers

22 aug. 2011

TheZen2580: ador vocea ei, e sexy (its weird, i know) şi ador căţtelul ei, care apare în aproape fiecare video, fugind prin spate de parcă s-ar fi prăpădit:)):))

macbby: ea este simpatică şi atât:)

makeupbykim: tare, tare simpatică fata, întotdeauna zâmbeşte, dar acel zîmbet nu este iritant, cum se întâmplă la alte fete.

beautybyjj: ea este una dintre cele mai frumoase vloggeriţe:)

quixoticgirly: ea este cea care întotdeaune îmi aminteşte de Adela Sirghie.

Macbarbie07: ea este una din favoritele mele, este doar o adolescentă (ca majoritatea,btw), dar are o groază de makeup stuff, dă idei bune şi este foarte frumuşică.Am descoperit-o recent şi pe ea o urmăresc cel mai frecvent:)



Kandee: urmăresc ambele canale ale ei, e super fun, prima oară când am descoperit-o mă irita vocea şi stilul ei, azi o ador, plus fetiţa ei Cupcake e o dulcică:D


Evelinicutza: ahhh, she had the dream wedding♥, plus merită văzute postările despre bullying&beeing fat.


LadyDyvine: again, accentul ei este foarte drăguţ, şi-mi plac ideile ei, că se acceptă cum e (foarte frumoasă,btw).E foarte haioasă:)


Violetartistry:  o româncă în USA, what a life, huh? Well she made it, şi are sfaturi f bune, merită urmărită.


FeteleSpun.ro: Lili abia a început cu youtube-ul dar se descurcă super bine!


...şi multe alte!




P.S.: aţi observat că mai toate vloggeriţele românce sunt plecate din ţară?:))



2 comentarii:

Butterfly spunea...

Multumesc pentru lista ;) Foarte tare caricatura :))

Madlen spunea...

ms de postare.am dat subscribe la cateva din ele:D

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.