Spotted: Sex and the City 3 !

2 aug. 2011

 Dada, dacă putem să credem ce citim p-ici, p-acolo,în curând o să apară un nou SATC movie, al treilea la rând. 
 Sincer, după eşecul filmului nr 2, nu credeam că vom mai vedea aşa ceva, dar acum m-au făcut curioasă! 
 Se pare, că filmul va prezenta adolescenţa lui Carrie,Sam,Charlotte şi Miranda, aşadar rolurile vor fi jucate de actriţe tinere. 

Carrie Bradshaw (Sarah Jessica Parker)
 Se pare că va fi jucată de Elizabeth Olsen, sora mai mică a gemenelor Olsen. Ea nu prea a mai jucat în filme, ci mai mult în piese de teatru, dar se pare că a decis să-şi urmeze surorile.Hope,her taste is better:)). 
 Mi se pare mai finuţă şi mai frumoasă decât Ash şi MK,..apăi mai vedem! 


 Samantha Jones (Kim Cattrall)
 Mai nou se aude că Blake Lively va fi sexuala Samantha [:))], deşi până acum se zvonea că ar juca rolul lui Carrie. 
 Pe Blake nu cred că trebuie s-o mai prezint; ea este una din protagonistele celebrului serial Gossip Girl, şi mai nou, se pare că este şi iubita lui Leonardo DiCaprio. You did it girl! 

  
 Charlotte York (Kristin Davis)
 Simpatica şi eleganta clanului va fi întruchipată de Selena Gomez ! Eu zic că i s-ar potrivi de minune, şi din câte am citit, şi scriitoarea vrea ca rolul să fie al ei. 

  
 Miranda Hobbes (Cynthia Nixon)
 Băieţoasa Miranda va fi nimeni alta decât Emma Roberts, nepoata Juliei Roberts, şi pe care o mai ştim din Wild Child

  
 Ce ziceţi de noul Fab Four
 Mie mi se pare puţin ciudat să văd aceste actriţe la un loc, dar rămâne de văzut, cât sunt de adevărate zvonurile, şi dacă filmul va fi la fel de bun ca serialul, sau va fi un eşec (cum sunt de obicei cele cu nr 2,3,4..) 

+1 
 Aţi văzut noua colecţie creată de Lady Gaga pt bebeluşi
 Ce părere aveţi despre aceste hăinuţe? Eu una nu mi-aş îmbrăca aşa copilul nici de Halloween.. 

Huh?




  
    


  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.