D'ale vietii

5 aug. 2011

 Am o prietenă, are 19-20 ani, dar când începe să povestească simt că vorbesc cu o babă. De fapt, că ascult una, deoarece nu pot să zic mai nimic, pt că la ea " Hai să ieşim ! "  înseamnă " Hai să ieşim, ca eu să nu stau singură la masă, cu gândurile mele. Aşa eu îmi pot povesti toate necazurile, şi tu stai şi asculţi, că altă opţiune nu prea ai." 
 Şi eu stau şi ascult, ca un animal de companie.Poate vă întrebaţi da' de ce vorbeşti cu ea? 
 Pt că e prietenă din copilărie, şi câteodată mai am speranţa, că în afară de necazurile ei, mai putem vorbi şi despre altceva. Maaare greşeală! 
Şi cam aşa a decurs un dialog între noi, când ne-am întâlnit din greşeală prin oraş:
 SHE: Aaaa, servus ce faci??
 ME:  Seeeervuus, bine, uite p-acasă. Tu ce mai zici? (şi imediat ce ai întrebat ştii că a fost o maare greşeală din partea ta)
 SHE: Păi uite, tu, nu mai pot, m-am despărţit de Adi, pt că el era cu Roxi, şi când era cu mine, şi când nu era. Şi ştii mi-a povestit Genuţa că l-a văzut pe Adi cu o tipă, aia din blocul Mărioarei, ştii aia blondă,o cheamă Lăcrămioara. A stai,nu ştii cine e Genuţa? Păi e verişoara lu' Bulă, ştii, care e prieten cu soră-mea. Apropo, şi ea mi-a zis, că-s proastă că mai plâng după el, dar ce să fac măăi? Ea are prieten de 2 ani şi 3 luni, îi e uşor să vorbească!
Şi ştii am vorbit si cu Lenuţa, ce bine o duce, e plecată la mare, şi mi-a zis că Adi i-a zis că niciodată nu m-a iubit, dar eu ştiu că nu este aşa pt că întotdeauna se uită pe hi5ul meu.
În fine, vreau să-l uit, deja am fost la un date cu Ghiţă, un tip bengos, pe care l-am cunoscut când ne-am certat cu Adi prin aprilie, mai ştii? Ţi-am povestit şi atunci că...%//()¤#¤¤%
 ME: Aaaa! (what the fuckin' fuck is going oon?
 SHE: Blablablablablablallalallala.
 ME: Aham! :D
 SHE: @#$gFHTRT%$^&%RFH 
 ME: Mnah,hai că eu am treabă,tre' să plec.Paaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (...) 
 Şi aşa mi-am petrecut 30 de min din viaţă,stând la colţul blocului, şi gândidu-mă, ce o să-mi fac de mâncare, dacă am ceva film nou sau ce trebuie să cumpăr de la magazin..scuipând un aaa,ăhă,uhu,pe ici,p-acolo... 


Cred că toate avem măcar o cunoştinţă ca a mea, de care-ţi place de fel, dar nu în momentele ei depresive, pt că în acele momente oricît ai vrea s-o asculţi şi s-o ajuţi, dacă ar fi după tine, i-ai explica din 2 vorbe, cum că e proastă, şi pe lângă ea OTV-ul pare o emisiune pt copii. *




*Inspirată din postarea scrisă de Miss S.
  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.