The real Hachiko

26 aug. 2011

Aţi văzut vreodată filmul HACHIKO?
Nu? Atunci grăbiţi-vă să-l vedeţi, este un film superb, inspirat dintr-o poveste adevărată.


Filmul este povestea câinelui numit Hachiko. El este găsit de profesorul Parker, care decide să-l păstreze şi să aibă grijă de căţel, care ca semn de mulţumire, îl însoţeşte pe prof în fiecare dimineaţă la gară şi în fiecare seară îl aşteaptă tot acolo să se întoarcă de la serviciu.
Asta până într-o zi nefericită, când profesorul moare..loialitatea câinelui însă rămâne aceaşi, el aşteptându-l pe prof în fiecare seară în următorii 9 ani.


Este unul din cele mai emoţionante filme ever! Şi unde mai pui că povestea este inspirată din întâmplări reale, petrecute în Japonia, în anii '20?


Zilele astea a apărut pe net un filmuleţ cu un căţel care-l plânge pe stăpânul său, care este înmormântat, după ce a fost omorât în Afghanistan.
Acest câine ne demonstrează ca dragostea şi prietenia poate veni de unde nu ne aşteptăm..la fel ca Hachiko:)

1 comentarii:

ABeautyTale spunea...

este filmul la care-am plans cel mai mult in viata mea. eu am vazut varianta originala, japoneza si cred c-a durat o noapte intreaga: ma uitam un pic, puneam pauza, plangeam si tot asa.
ca sa nu mai zic ca si a doua zi la birou am plans aproape toata ziua de ziceau colegele mele c-am luat-o razna

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.